Nabór na wolne stanowisko- sprzątaczka w Urzędzie Gminy Radłów

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
9 lipca 2019

Szczegóły w załączeniu.

Wójt Gminy Radłów ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy – sprzątaczka w Urzędzie Gminy Radłów.

Wymagania :

  1. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  2. Wykształcenie co najmniej podstawowe.
  3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku.
  4. Dyspozycyjność, dokładność, sumienność, zaangażowanie i samodzielność, poufność.

Zakres podstawowych obowiązków :

1. Utrzymywanie w bieżącej czystości pomieszczeń urzędu, w szczególności:

a) Zamiatanie, odkurzanie i zmywanie powierzchni podłóg w pomieszczeniach biurowych na korytarzach, klatkach schodowych, toaletach, sali narad,  sali przy urzędzie i pomieszczenia USC

b) Mycie urządzeń sanitarnych, uzupełnianie materiałów higienicznych,

c) Wycieranie kurzy z parapetów, stołów i innych powierzchni w pomieszczeniach urzędu,

d) Mycie okien budynku urzędu,

2. Utrzymywanie porządku wokoło budynku urzędu.

3. Wykonywanie innych prac, zleconych przez przełożonego.

Wymagane dokumenty :

  1. List motywacyjny, który należy złożyć w Urzędzie Gminy Radłów, ul. Oleska 3, 46-331 Radłów (sekretariat), w zaklejone kopercie z dopiskiem : ,,dotyczy naboru na stanowisko sprzątaczki”.
  2. Termin złożenia podania: do 23 lipca 2019 r. 15.00.

Dodatkowe informacje :

  1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w godzinach:

           dwa dni w tygodniu od 10.00 do 18.00

           trzy dni w tygodniu od 7.30 do 15.30.

  1. Praca w budynku urzędu – I piętrowym, brak windy.
  2. Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas próbny do 3 miesięcy.
  3. Z Kandydatami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.

Proponowane zatrudnienie od dnia 1 września 2019 roku.