Informacja o przeprowadzonych konsultacjach
21 listopada 2017
Protokół z przeprowadzonych konsultacji Programu Współpracy Gminy Radłów z organizacjami pozarządowymi i innymi organizacjami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2018
- z dnia:
10.11.2017 roku
- w sprawie:
podsumowania wyniku przeprowadzonych konsultacji projektu Programu Współpracy Gminy Radłów z organizacjami pozarządowymi i innymi organizacjami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2018.
- sporządzona przez:
Sylwię Kus- Kierownik Referatu Administracyjno-Organizacyjnego, Spraw Społecznych i Obywatelskich
przebieg konsultacji:
Zgodnie z wytycznymi Uchwały Nr 201/XXXV/2010 Rady Gminy Radłów z dnia 02.09.2010 roku w sprawie: szczegółowego sposobu konsultacji podejmowanych uchwał w zakresie działalności pożytku publicznego z organizacjami pozarządowymi i innymi organizacjami prowadzącymi działalność pożytku publicznego oraz Zarządzenia Nr 0050.242.2017 Wójta Gminy Radłów z dnia 31.10. 2017 roku w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu Programu Współpracy Gminy Radłów z organizacjami pozarządowymi i innymi organizacjami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2018 rok zostały ogłoszone konsultacje w/w projektu.
Konsultacje przeprowadzono w dniach 02.11.2017 - 09.11.2017 roku. Informacja o konsultacjach została zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy Radłów, stronie BIP Radłów oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
- wynik konsultacji:
W dniach 02.11.2017 - 09.11.2017 roku zostały przeprowadzone konsultacje społeczne dotyczące projektu Programu Współpracy Gminy Radłów z organizacjami pozarządowymi i innymi organizacjami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2018 rok.
W wyznaczonym czasie nie zgłosiła się ani jedna organizacja, która wyraziłaby opinię na temat projektu Programu Współpracy. Wobec powyższego proponowany projekt zostanie przedstawiony na sesji Rady Gminy.
Radłów,10.11.2017
Sylwia Kus