Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Wiosna

Radłów z lotu ptaka

Kwiaty

Kwiaty

Kwitnące rododendrony przy UG

Urząd Gminy Radłów

O G Ł O S Z E N I E o naborze wniosków o udzielenie dofinansowania zadań z zakresu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Radłów w 2023 roku

Informujemy o naborze wniosków z zakresu dofinansowania do utylizacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Radłów w 2023 roku. 

Planowany termin realizacji zadania:  01 marca – 15 października 2023 roku.

Zadanie będzie realizowane pod warunkiem otrzymania przez Gminę Radłów dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu.

Kosztami obejmującymi dofinansowanie będą wyłącznie koszty zbierania wyrobów wcześniej zdemontowanych, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest. 

Kwota dofinansowania zadania może stanowić do 100% całości tych kosztów.

Wydatki związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych leżą po stronie właściciela nieruchomości !!! 

Wnioski o udzielenie dofinansowania na zadania związane z usuwaniem wyrobów azbestowych należy składać w terminie od 28.10.2022 r. do 18.11.2022 r. w Urzędzie Gminy w Radłowie, ul. Oleska 3, 46-331 Radłów, sekretariat (I piętro).

Formularz wniosku możliwy do pobrania w urzędzie oraz na stronie internetowej urzędu www.radlow.pl .

Wnioski złożone po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.

UWAGA !!!

Dotacja będzie udzielana w formie bezgotówkowej, tj. poprzez sfinansowanie prac polegających na zbieraniu, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest.

Planowany termin realizacji zadania:  01 marca – 15 października 2023 roku.

Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy w Radłowie – pokój nr 15 lub pod numerem tel. 34 3599 004 wew. 212