O G Ł O S Z E N I E o naborze wniosków o udzielenie dofinansowania zadań z zakresu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Radłów w 2023 roku
28 października 2022
Informujemy o naborze wniosków z zakresu dofinansowania do utylizacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Radłów w 2023 roku.
Planowany termin realizacji zadania: 01 marca – 15 października 2023 roku.
Zadanie będzie realizowane pod warunkiem otrzymania przez Gminę Radłów dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu.
Kosztami obejmującymi dofinansowanie będą wyłącznie koszty zbierania wyrobów wcześniej zdemontowanych, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest.
Kwota dofinansowania zadania może stanowić do 100% całości tych kosztów.
Wydatki związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych leżą po stronie właściciela nieruchomości !!!
Wnioski o udzielenie dofinansowania na zadania związane z usuwaniem wyrobów azbestowych należy składać w terminie od 28.10.2022 r. do 18.11.2022 r. w Urzędzie Gminy w Radłowie, ul. Oleska 3, 46-331 Radłów, sekretariat (I piętro).
Formularz wniosku możliwy do pobrania w urzędzie oraz na stronie internetowej urzędu www.radlow.pl .
Wnioski złożone po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.
UWAGA !!!
Dotacja będzie udzielana w formie bezgotówkowej, tj. poprzez sfinansowanie prac polegających na zbieraniu, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest.
Planowany termin realizacji zadania: 01 marca – 15 października 2023 roku.
Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy w Radłowie – pokój nr 15 lub pod numerem tel. 34 3599 004 wew. 212
Pliki do pobrania
- WNIOSEK-AZBEST-1666948382.pdf (1.09 MB, pdf)
- Zalacznik-nr-1---azbest-1666948382.pdf (4.62 MB, pdf)
- Zalacznik-nr-2---azbest-1666948382.pdf (358.14 KB, pdf)
- Zalacznik-nr-3---azbest-1666948382.pdf (531.97 KB, pdf)
- Zalacznik-nr-4---azbest-1666948382.pdf (553.16 KB, pdf)
- ogłoszenie azbest (366.25 KB, pdf)